IP telefonija (IP PBX)
Kaj sploh je IP telefonija?
Je telefonija, ki vam omogoča opravljanje telefonskih klicev preko spleta, zaradi česar je prenos zvoka veliko cenejši kot preko klasične telefonske linije.
IP telefonija postaja standard sodobnega poslovanja, saj jo lahko zasledimo v vseh večjih podjetjih, trgovinah, letališčih, itd.
Vašemu podjetju občutno zniža stroške klicev, lajša vsakodnevno poslovanje ter nudi širok nabor dodatnih funkcij, s pomočjo katerih se vašim zaposlenim poveča produktivnost in dodana vrednost podjetja.
Je popolnoma prilagodljiva vašim potrebam in je primerna tako za majhna, srednja kot velika podjetja.
Zakaj se podjetja odločajo za IP telefonijo?
Tudi do 70% nižji stroški
- brezplačni klici znotraj podjetja in med poslovnimi enotami podjetja
- IP telefonija omogoča nadzor porabe stroškov klicev po uporabniku, telefonskih številkah, stroškovnih mest, itd.
- cenejši pogovori v tujino z avtomatsko preusmeritvijo preko najcenejšega ponudnika
- nižji stroški klicev v mobilna omrežja
- nižji stroški mesečnih naročnin
- nižji stroški vzdrževanja
- zaradi enostavnosti lahko upravljanje telefonskih storitev uporabniki izvajajo sami
- nadzor stroškov telefonskih storitev po posameznih uporabnikih, lokacijah, stroškovnih mestih, itd.
Več funkcij in povečanje produktivnosti vaših zaposlenih
Ali pri poslovanju uporabljate orodja, kot so:
- telefon, mobilni telefon
- internet, elektronsko pošto
- fax
- koledar
- messenger, skype, itd.?
Ponujamo vam sistem, ki združuje vsa ta orodja v eno rešitev. Telefonijo in računalnik povežemo tako, da se npr. ob prejemu telefonskega klica na zaslonu vašega računalnika izpišejo vsi podatki vaše stranke: od osnovnih podatkov, vse do preteklih ponudb, računov, pogodb ipd.
IP telefonija lahko z eno samo aplikacijo zadosti vsem IT potrebam podjetja:
- glasovna pošta
- konferenčni klici
- Snemanje pogovorov
- možnost uporabe videotelefonije
- preusmeritve in avtomatsko posredovanje klicev
- posneti glasovni odzivi (glasovna tajnica)
- čakalna vrsta z glasbo
- upravljanje s telefonom preko računalnika
- možnost integracije z Microsoft Outlook programom
- telefonski imenik na telefonu
- sistem glasovne pošte
- storitve klicnega centra
- enostavno dodajanje novih uporabnikov oz. njihovih telefonskih aparatov
- mobilnost uporabnikov: uporabniki lahko koristijo telefonske storitve preko internetne povezave tudi z oddaljenih lokacij (npr. delo od doma, itd.)