Pogosta vprašanja in odgovori
Na kakšen način je zagotovljena varnost komunikacije preko IP telofinije pri 3CX produktu?
“Safe, Secure, Straightforward”: v 3CX smo integrirali najbolj napredne varnostne protokole in tehnologije, ki vaše komuniciranje zavarujejo pred vsemi tipi napadov. PBX omogoča enostavno upravljanje varnostnih funkcij kot so IP črna lista, SRTP enkripcija, orodje za avtomatično zaznavanje SIP napadov, provizija telefonov preko HTTPS, SSL povezovanje ter A+ ocena SSL Lab. Vse to vam zagotavlja neprebojno konfiguriacijo zaščite web serverja, tako, da ste lahko brez skrbi.
Kako se beležijo poskusi vdorov v sistem (recimo temu EIMV omrežje) preko IP telefonije?
V vsakem primeru priporočam, da se »telefonija« implementira v ločenem omrežju, do tega omrežja se dovoli le potreben promet. Kot sem vam zgoraj prilepil, ima 3CX integrirane svoje varnostne mehanizme, seveda morate vi sami poskrbeti za ustrezno varnost vašega omrežja in tudi detekcijo vdorov.
Kakor mi je znano ima interni Firewall bolj malo pri varovanju IP telefonije. Ali imam prav?
Uporabi se vašo požarno pregrado. In to se priklopi na operaterja. Eno je SIP promet, ki gre do operaterja (večinoma po nekem ločenem VOIP VLAN-u), drugo je standardni TCP/IP promet za komunikacijo s programskimi klienti (gre preko WAN-a)
Security IP telefonije se ureja preko SBC. Ali se lahko napišete kaj več okoli tega za 3CX?
Predlagam, da si več o tem preberete tukaj.
Ali se SIP trunk lahko naredi z vsakim operaterjem? Tu ne mislim, da 3CX ne bi želel, ampak ali vsi operaterji to dovolijo?
Vsi imajo to, saj brez tega ne gre priklopiti »današnje« centrale.
In kakšne so omejitve pri posameznih operaterjih pri povezovanju z njimi preko SIP trunka? Ali kaktere funkcionalnosti ne delujejo oziroma jih posamezni operaterji ne dovolijo?
Vprašljivi so analogni vmesniki in s tem analogne povezave kot so alarmi, faksi… Predlagamo, da se za to ohrani analogne linije.
Ali je možna vzpostavitev SIP trunka z drugo centralo, na katerih imamo vsi telefonske številke iz istega segmenta (primer: vse se začnejo z 474, potem pa je naprej za EIMV 3600-3750, ostalo pa ima ELES) in se potem med seboj kličemo le po interni številki (to pomeni klici na številke na primer 3645, 2596,…)?
Skoraj zagotovo se da centrali povezati. Potreboval bi informacijo o tipu centrale (in tehnologiji) in vam lahko sporočim. Morate biti lastnik telefonskih številk, kar verjetno ste ali pa vam to pomaga urediti Eles (prenos številk na vaš ločen SIP trunk). Skoraj zagotovo se da urediti interne številke, vendar je potrebno centrali povezati in na vsaki strani je treba to urediti.
Ali imate iskušnje z implementacijo 802.1x standarda v IP telefoniji (uporaba certifikatov za naprave, katerim avtentikacijski strežnik dovoli dostop)?
Veliko telefonov to seveda podpira – Yealink rešuje tako tukaj.