Kako zavarujete vaše podatke na stroškovno najbolj učinkovit način?

Vse vaše ključne informacije podjetja so danes v digitalni obliki in jih ogrožajo različni virusi, škodljive kode, hekerji, okvare strojne opreme in nepridipravi, ki so lahko zunanji (konkurenca) ali pa celo interni (zaposleni).

Zakaj bi sploh tvegali? Rešitev je na voljo že za 7,40€ na mesec

Če mi še vedno ne verjamete, da je potrebno vaše informacije (podatke) ustrezno zaščiti, si preberite nekaj najbolj tipičnih primerov odtujitve ali drugačne izgube podatkov:

  • Danes že vsi poznajo izsiljevalske viruse ali tako imenovane kriptoviruse, ki vam vaše dragocene podatke naredijo nedostopne in vas potem izsiljujejo za veliko plačilo, da ti podatki ponovno postanejo dostopni za vaše poslovanje. Zagotovo poznate podjetje ali osebo, ki bila napadena s strani izsiljevalskega virusa.
  • Okvara strojne opreme (diskovno polje, strežnik) lahko povzroči, da vaše dragocene podatke izgubite. Pa naj bo to vaš prenosnik, na katerem imate shranjene vse pomembne tekoče projekte ali pa strežnik, na katerem imate skupno mapo z dokumenti, ki jih za opravljanje poslovnih procesov koristijo vsi zaposleni. Ste poskrbeli za arhiviranje teh podatkov? So ti ključni podatki shranjeni tudi na drugi lokaciji?
  • Še zelo dobro se spomnimo žledu, ki nas je prizadel leta 2015. Takrat so določena podjetja ostala brez električne energije teden ali celo dva, ostala so brez internetne povezave, kar pomeni, da jim njihova e-pošta dlje časa ni delala, prekinjena je bila komunikacija s strankami, dobavitelji, škoda ogromna, poslovanje ogroženo.

Več ogrožnjah, tveganjih in upravljanju z njimi si lahko preberete na spodnji povezavi.

Klikni za več

Vse vaše ključne informacije podjetja so danes v digitalni obliki in jih ogrožajo različni virusi, škodljive kode, hekerji, okvare strojne opreme in nepridipravi, ki so lahko zunanji (konkurenca) ali pa celo interni (zaposleni).

Najbolj aktualnih groženj se seveda lažje zavedamo, vedno pa pozabljamo na grožnje, katere pojavnost je tudi relativno visoka in katerih posledice so lahko še bolj dramatične za vaše poslovanje.

  • Požar lahko uniči vse podatke podjetja, če za varovanje vaših informacij ni ustrezno poskrbljeno.
  • Kraja vašega strežnika z vsemi ključnimi informacijami ima lahko nepopravljive posledice. Do teh podatkov lahko pride nepooblaščena oseba (konkurenca) ali/in vi ostane brez podatkov.

In kako lahko vaše podatke ustrezno zavarujete od 7,40€/mesec? Z varnimi oblačnimi storitvami.

Na kakšen način se zagotovi varnost?

  • Vaši podatki so tako shranjeni na vašem prenosniku, strežniku ali na pametnem telefonu ter tudi v varnem podatkovnem centru v oblaku. Torej na večih ustrezno zavarovanih napravah in ne samo v oblaku.
  • Kopija vaših podatkov je lahko v oblaku shranjena v šifrirani obliki, tako da jo lahko berete samo vi s pomočjo vašega ključa.
  • Vaši podatki v oblaku imajo tudi več kopij oziroma arhivov, kar pomeni, da ste zavarovani tako pred kriptovirusi, izbrisom ali kakršnim koli uničenjem oziroma nepooblaščeno spremembo (zaposleni).
  • Mi vas svetujemo izbiro oblaka, ki je certificiran z najbolj priznanimi standardi z vidika informacijske varnosti ter zasebnosti – ISO 27001:2013 in ISO 27018:2014. Še več, vsi podatki so shranjeni v najbolj varovanih podatkovnih centrih znotraj EU-ja in predlagana oblačna platforma je kot edina prejela potrdilo zelo strogih organov za zaščito podatkov Evropske unije.

Privoščite vam in vašim zaposlenim delo kadarkoli in kjerkoli.

Oblačne rešitve vaše podatke ustrezno zavarujejo in hkrati dodajo ključne funkcionalnosti, katere vaše poslovanje v obdobju digitalne transformacije nujno potrebuje za ohranitev konkurenčnosti ali za izboljšanje:

  • Dostopnost do vaših informacij kjerkoli, kadarkoli in na vseh vaših napravah: računalniku, telefonu ali tablici.
  • Vse zadnje verzije dokumentov na enem mestu, dostopne od vsepovsod in to vsem pooblaščenim.
  • Dostop do znanih programov iz zbirke Microsoft Office kot so Word, Excel ter PowerPoint kjerkoli, kadarkoli in na vseh vaših napravah.
  • Najboljša orodja za celotno poslovanje, ki vam zagotavljajo največjo varnostjo na trgu: komunikacija (e-poštna, video, audio, chat, spletne konference), upravljanje dela (opravila), shranjevanje in skupna raba datotek (OneDrive, Sharepoint – skupna raba, nadzor, upravljanje), spletna mesta, delovni prostor za klepete, družabno omrežje za vaše podjetje,…

Vse vam mogoče na prvi pogled deluje precej komplicirano. Vendar je vse drugo kot to.

Na enostaven način zavarujemo vaše podatke, vaše poslovanje optimiziramo in vam uredimo danes nujno mobilnost. In to brez začetnih stroškov.

Prav tako vas izobrazimo in vam nenehno izboljšujemo poslovne procese na podlagi rešitev, ki jih za vas implementiramo na oblačni platformi. V ceni je vključeno tudi upravljanje teh rešitev ter podpora. Ogromno je prodajalcev, ki samo prodajo licence in vas prepustijo same. Na tak način ostanete brez rešitev.

Izberite vam najbolj ustrezen paket ali prepustite nam, da vam vse razložimo na sestanku.

Na enostaven način zavarujemo vaše podatke, vaše poslovanje optimiziramo in vam uredimo danes nujno mobilnost. In to brez začetnih stroškov.

Garantiramo vam, da boste z našo pomočjo najbolj učinkovito izrabili Office 365 in Azure platformi glede na zahteve vašega poslovanja.

Zakaj izbrati ravno nas?

Naša prednost je, da imamo v ekipi tako izkušene strokovnjake na področju implementacij naprednih informacijskih storitev kot tudi certificirane vodilne presojevalce sistemov upravljanja informacijske varnosti (ISMS Lead Auditor). Le takšna ekipa vam lahko implementira varne in napredne rešitve, ki bodo zavarovale vaše poslovanje ter vam izboljšale poslovne procese.

Rešitev vam ne bomo predlagali “na pamet”, vendar bomo na podlagi vaših poslovnih procesov ter zahtev poslovanja predlagali najbolj optimalne rešitve za vas. Garantiramo vam, da boste z našo pomočjo najbolj učinkovito izrabili Office 365 in Azure platformi glede na zahteve vašega poslovanja.

Mnogim mikro in manjšim podjetjem smo že uspešno implementirali popolno pisarno v oblaku, saj je to za njih predstavljalo najbolj optimalno odločitev tako iz stroškovne učinkovitosti kot na podlagi njihovih poslovnih procesov.

Naše bogate izkušnje kažejo, da je za večino srednje velikih in velikih podjetij najbolj optimalna rešitev oblačni hibrid. Na ta način smo mnogim podjetjem zagotovili visoko razpoložljivost delovanja, najboljšo podporo za poslovne procese, optimalno stroškovno učinkovitost ter visoko informacijsko varnost. Več o hibridnih rešitvah si lahko preberete tukaj.

Pokličite nas na 01 560 47 03. Pot do rešitve je poceni, hitra in enostavna.

V kolikor vas zanima še kaj več o modernih, zanesljivih in najboljših rešitvah, se nam pridružite tudi na naših novicah.