Tempo in narava dela dandanes od posameznika zahtevata, da velik del delovnega dne presedi. Morda vas misel, da lahko že zgolj sedenje za mizo ogroža vaše zdravje, nekoliko preseneča. Ali pa ste do sedaj celo verjeli, da je dolgotrajno sedenje popolnoma neškodljivo. Vendar temu žal ni tako.

TUKAJ lahko preberete kaj lahko storimo, da se izognemo dolgotrajnim posledicam sedenja za računalnikom

Kako delo v pisarni vpliva na vaše telo?

Tempo in narava dela danes od posameznika zahtevata, da velik del delovnega dne presedi. Morda vas misel, da lahko že zgolj sedenje za mizo ogroža vaše zdravje, nekoliko preseneča. Ali pa ste do sedaj celo verjeli, da je dolgotrajno sedenje popolnoma neškodljivo. Vendar temu žal ni tako.

Res je, da poškodbe ne nastanejo takoj, marveč šele kot posledica dalj časa trajajočih obremenitev. Raziskave namreč kažejo, da sedenje, ki traja nepretrgoma več kot štiri ure, povzroča bolezni hrbtenice in rok – t.i. CTD sindrom (Cumulative trauma disorder)

Zato bodite še posebej pozorni, če čutite:

  • Stres
  • Glavobol
  • Napetost v mišicah
  • Bolečine v ramenih, vratu ali hrbtenici
  • Mravljinčenje v okončinah
  • Pekoča bolečina v rokah
  • Napetost oči ali suhost oči

Kako lahko poskrbite za svoje zdravje?

V podjetju iTehLab se z nenehnim izpopolnjevanjem naših storitev trudimo, da bi karseda skrajšali čas, ki ga morate preživeti za računalnikom. Kljub temu se zavedamo, da vas tempo današnjega življenja utegne za dalj časa prikleniti za pisalno mizo.

Nova dognanja medicinske in športne stroke so razvila široko paleto vaj in nasvetov, kako lahko kljub enoličnemu sedečemu delu poskrbite za svoje zdravje ter se izognete poškodbam.

Pravočasno poskrbite za svoje odlično počutje ter si več o vajah in nasvetih za varno in zdravju prijazno delo preberite tukaj.