IT vzdrževanje in PODPORA

VZDRŽEVANJE VAŠEGA INFORMACIJSKEGA SISTEMA je
poslovna odločitev, ne tehnično vprašanje.

 

Izpadi v delovanju IT rešitev stanejo denar, čas in ugled.

 

Dokazano je, da redno vzdrževanje in upravljanje informacijskega sistema pomeni optimizacijo stroškov. Redno vzdrževanje tako:

  • Zaščiti vaše podatke pred odtujitvijo, zlorabo ali izgubo
  • Nadzoruje delovanje strojne opreme, na kateri delujejo informacijske rešitve ter tako zmanjšuje verjetnost izpada
  • Izboljšuje samo delovanje informacijskih rešitev (funkcionalno, performančno)
  • Izboljšuje delovne procese z uvedbo novih funkcionalnosti in izobraževanji uporabnikov
  • Zmanjšuje verjetnost nastanka ogromnih stroškov zaradi izpada v poslovanju.

Najem IT storitev je stroškovno najbolj učinkovita rešitev.

PREVENTIVA JE CENEJŠA OD KURATIVE

Osredotočite se na vaše poslovanje in skrb za IT prepustite strokovnjakom.

Spoznajte primer izpada poslovanja manjšega podjetja, ki se ukvarja s storitveno dejavnostjo in ki ni vzdrževalo informacijskega sistema?

Manjše podjetje je koristilo storitve tako imenovanega »one-man-band računalničarja«, ki je po potrebi opravljal IT opravila na njihovem strežniku. Za njihovo poslovanje je bila ključna aplikacija za upravljanje s strankami ter aplikacija za vodenje poslovanja (šifrant vseh strank, računi, ponudbe, itd).

Prišlo je do okvare strojne opreme, kjer je delovala aplikacija in kjer je bila shranjena baza. Strojne opreme se ni preverjalo redno, tako da je v nekaj tedenskem obdobju prišlo do okvare obeh diskov, kjer so bili shranjeni podatki.

Seveda se nadzor nad strojno opremo ni opravljal, prav tako se niso nameščale varnostne posodobitve. Ključni podatki so se arhivirali na drugo diskovno polje, vendar se ni nikoli preverilo, če se arhiviranje izvaja na pravi način oziroma ali je mogoče iz arhiva restavrirati podatke.

Podjetje je podatke restavriralo iz okvarjenih diskov, za kar je plačalo strokovnjakom okoli 2000€. Prav tako je podjetje izgubilo podatke za zadnje pol leta poslovanja in poslovanje je bilo onemogočeno 10 dni (čas restavracije podatkov, ponovno vzpostavitev delovanja informacijskega sistema), kar se ne da stroškovno natančno opredeliti.

Spoznajte optimalno rešitev za njihovo velikost in dejavnosti?

Podjetje je najelo zanesljivega partnerja z večjo ekipo strokovnjakov, ki obvladujejo vse ključne dele informacijskega sistema (strežniško okolje (e-poštne storitve, bazne, domensko okolje,…), omrežna povezljivost in zaščita (usmerjevalniki, stikala, požarne pregrade ipd) ter s temi znanji pripravi avtomatiziran, centraliziran informacijski sistem na podlagi vgrajenih možnosti osnovnih licenc.

Sklenili so redno vzdrževanje njihovega informacijskega sistema ter s tem doseglo zanesljivo in varno delovanje IT servisov. Določene IT servise je podjetje prestavilo v oblak (preberi več o Office365) ter s tem doseglo optimalno hibridno rešitev za njihove potrebe: njihova ključna aplikacija je ostala na redno vzdrževanem lokalnem strežniku, e-poštni servis in dokumentni servis so prestavili v oblak, saj je bila to tako cenovno kot tudi z vidika funkcionalnosti najbolj optimalna rešitev. (Preberi več o rešitvah Office 365).

Podjetju se je uredilo tudi arhiviranje ključne baze podatkov na oddaljeno lokacijo in s tem zmanjšalo tveganje izgube podatkov ali pa samo daljšega izpada v poslovanju (Preberi več o Azure rešitvah).

In kaj se je izkazalo čez 1 leto? Informacijski sistem je deloval zanesljivo brez prekinitev, podatki so bili zavarovani in STROŠKI ZA IT SO SE ZMANJŠALI.

Spoznajte oceno stroškov izpada poslovanja podjetja zaradi nedelujočega informacijskega sistema, nastalega zaradi žledu?

Podjetje se ukvarja s prodajo izdelkov in leta 2015 je doživelo izpad poslovanja zaradi žledu. Podjetje je imelo svoje podatke le na eni lokaciji (strežnik) in zaradi električnega izpada je bilo njegovo poslovanje onemogočeno za več kot 7 dni. Podjetje je izračunalo, da je v primeru izpada, daljšega od 2 dni, njihov strošek izpada poslovanja 6.000€ dnevno.

Preverite, kakšna rešitev je za njihovo dejavnost najbolj primerna. Preberite več.

Optimalna rešitev obstaja tudi za vas. Naročite brezplačen pregled vašega informacijskega sistema. Dobili boste posnetek stanja z natančno opisanimi tveganji ter predlaganimi rešitvami.

Več o naši storitvi IT vzdrževanja in podpore si preberite tukaj.

pokličite nas na 01 560-47-03