Nadgradite zastarel način »stare škatle« PBX in se izognite visokim cenam ter nevšečnostim. Več kot 100.000 svetovnih podjetij že uporablja inovativno tehnologijo 3CX, pridružite se jim!

3CX

S programsko opremo 3CX, ki je kompatibilna z SIP standardnimi IP telefoni, vam ponujamo celovito PBX rešitev.

Prednosti lastne rešitve telefonije v primerjavi z IP centreksom ISP ponudnikov

  • Pri IP Centreksu se plačujejo naročnine za vsak posamezni telefon, pri lastni centrali le za hkratne govorne kanale – veliko nižji stroški naročnin, potrebujete število govornih kanalov kot je število licenc za hkratne klice
  • IP centreks vsebuje le nekaj osnovnih IP funkcionalnosti, lastna IP PBX centrala ima poleg osnovnih VOIP funkcionalnosti na volje ogromno naprednih funkcionalnosti, ki so predstavljene spodaj v opisu 3CX sistema poenotenega komuniciranja
  • Za delovanje telefonije preko IP PBX lastne centrale ni nujno potrebna širokopasovna internetna povezava – potrebna le pasovna širina za zagotovitev potrebnih govornih kanalov oziroma potrebnih hkratnih klicev. Pri IP centreksu vsak telefon zaseda eden govorni kanal in s tem je potreba po večji pasovni širini seveda logična.
  • Uvajanje/izobraževanje uporabnikov – od proizvajalca in implementatorja IP hišne centrale pridobite navodila za uporabo z glavnimi funkcionalnostmi, možno tudi uvajanje uporabnikov.
  • Administrator telefonskega servisa ima na IP hišni centrali na voljo vmesnik za administracijo vseh klicnih nastavitev, vsak uporabnik ima svoj vmesnik za svojo številko – preusmeritve, voicemail, dosegljivost, posredovanje obvestil na email – večina nastavitev lahko upravlja tudi preko telefona. Pri IP centreksu so funkcije upravljanja in nadzora omejene.
  • Možnost redundantne internetne povezave za izboljšanje zanesljivosti in razpoložljivosti delovanja
  • Enostaven prehod na drugega ponudnika, saj na lastno hišno centralo le povežete govorne kanale drugega operaterja.
  • Varnost: interni klici ne »zapuščajo« vaše infrastrukture (omrežje, strežniki) in z lastnimi varnostnimi rešitvami zavarujete klice (zaupnost)
  • Naše rešitve poenotenega komuniciranja poskrbijo za informacijsko varnost (zaupnost, celovitost, razpoložljivost) z ustreznim šifriranjem klicev ter postavitvijo rešitve glede na zahteve ISO 27001 standarda.

Dvignite raven komuniciranja s 3CX in prihranite

  • Ni več potrebe po nakupu dragih IP telefonov – uporabite obstoječe naprave kot so računalniki, telefoni, tablice
  • Nižje naročnine operaterjev telefonije – najamete le govorne kanale (hkratno število kličočih), katerih cene so občutno nižje pri vseh operaterjih
  • Prihranki iz naslova mobilnosti in produktivnosti – verjetno največji prihranki, merljivi kmalu po implementaciji
  • Enostavna zamenjava operaterja (prilagajanje trgu) – ostane celotna infrastruktura, prenese se le številke in operater priključi druge govorne kanale

Stacionarni telefon »za sabo«

3CX vključuje možnosti za pametne telefone, Mac in Windows prenosnike, ki uporabnikom omogočajo enostavno uporabo programskih razširitev tudi izven pisarne. Vsi klici v pisarno so brezplačni, prav tako pa lahko vsi zaposleni uporabljajo enotno telefonsko številko, kar daje strokoven vtis in vam omogoča, da vaša osebna številka ostane skrita.

Zmanjšajte stroške in povečajte prodajo

Podjetja, ki uporabljajo 3CX lahko z koriščenjem SIP trunk-ov, WebRTC in brezplačnih klicev oddaljenih uporabnikov ter pisarn zmanjšajo stroške telefonije do 80%. Z integracijo CRM sistema, agentje namesto številke, vidijo ime ali naziv stranke.

  • Uporabljajte vaš »stacionarni telefon« kjerkoli se nahajate
  • Brezplačni klici
  • Svet je vaša pisarna – delajte od kjerkoli
  • Enotna telefonska številka – ohranite svojo zasebnost
  • Integracija z CRM sistemom
  • Uporabite obstoječo strojno opremo

Z NAMI DOBITE REŠITEV NA KLJUČ

  • Priklop in konfiguracijo IP telefonov

  • Namestitev in konfiguracija celotnega sistema poenotenega komuniciranja na vaša ali naši opremi

  • Zagotovljena podpora in pomoč na vseh stopnjah uporabe

Brez investicije, znižajte stroške telefonije in izboljšajte produktivnost

       BREZ INVESTICIJE V STROJNO OPREMO, UPORABITE OBSTOJEČO

  • Celovita programska oprema
  • Združljivo z obstoječimi strežniki
  • Ni potrebe po dodatnih »črnih škatljah« v strežniški sobi
  • Možnost gostvanja na Hyper-V ali Vmware virtualnem strežniku (Linux, Microsoft)
  • Možnost gostovanja v oblaku

Medtem, ko običajni PBX sistemi zahtevajo dodatne strojne in programske module ter s tem povezano  vzdrževanje (dodatne funkcionalnosti), jih 3CX ponuja sam. Integriramo ga lahko  z priljubljenimi CRM sistemi kot na primer SalesForce, Google contacts, Microsoft Dynamics, Office 365 in drugimi.

Virtualiziran PBX (hišna centrala) na Hyper-v ali VMware platformi

Velika prednost 3CX-a je v tem, da je to celovita programska rešitev. Uporabimo lahko  vaše obstoječe strežnike in z uporabo Hyper-V ali Vmware virtualizacijske platforme vam zagotovimo visoko razpoložljivo ter varno rešitev.

Zmanjšajte stroške telefonije

Oddaljeni sodelavci in tisti, ki delajo izven pisarne lahko sedaj brezplačno telefonirajo, kar vam ogromno prihrani na stroških telefonije. Povežite oddaljene lokacije preko VPN povezave in komunicirajte brezplačno. Z uporabo mednarodnih DIDov in IP telefonije svojim strankam omogočite, da vas ceneje kontaktirajo in s tem zagotavljate večje zadovoljstvo uporabnikov.

  • Povežite oddaljene lokacije in prihranite na klicih
  • Naj vaši sodelavci na oddaljenih lokacijah brezplačno kličejo med pisarnami
  • Zmanjšajte mesečne stroške s SIP trunk-i
  • Z uporabo WebRTC zmanjšajte stroške linij za pomoč uporabnikom

Prednosti lastne rešitve telefonije v primerjavi z IP centreksom ISP ponudnikov

  • Pri IP Centreksu se plačujejo naročnine za vsak posamezni telefon, pri lastni centrali le za hkratne govorne kanale – veliko nižji stroški naročnin, potrebujete število govornih kanalov kot je število licenc za hkratne klice
  • IP centreks vsebuje le nekaj osnovnih IP funkcionalnosti, lastna IP PBX centrala ima poleg osnovnih VOIP funkcionalnosti na volje ogromno naprednih funkcionalnosti, ki so predstavljene spodaj v opisu 3CX sistema poenotenega komuniciranja
  • Za delovanje telefonije preko IP PBX lastne centrale ni nujno potrebna širokopasovna internetna povezava – potrebna le pasovna širina za zagotovitev potrebnih govornih kanalov oziroma potrebnih hkratnih klicev. Pri IP centreksu vsak telefon zaseda eden govorni kanal in s tem je potreba po večji pasovni širini seveda logična.
  • Uvajanje/izobraževanje uporabnikov – od proizvajalca in implementatorja IP hišne centrale pridobite navodila za uporabo z glavnimi funkcionalnostmi, možno tudi uvajanje uporabnikov.
  • Administrator telefonskega servisa ima na IP hišni centrali na voljo vmesnik za administracijo vseh klicnih nastavitev, vsak uporabnik ima svoj vmesnik za svojo številko – preusmeritve, voicemail, dosegljivost, posredovanje obvestil na email – večina nastavitev lahko upravlja tudi preko telefona. Pri IP centreksu so funkcije upravljanja in nadzora omejene.
  • Možnost redundantne internetne povezave za izboljšanje zanesljivosti in razpoložljivosti delovanja
  • Enostaven prehod na drugega ponudnika, saj na lastno hišno centralo le povežete govorne kanale drugega operaterja.
  • Varnost: interni klici ne »zapuščajo« vaše infrastrukture (omrežje, strežniki) in z lastnimi varnostnimi rešitvami zavarujete klice (zaupnost)
  • Naše rešitve poenotenega komuniciranja poskrbijo za informacijsko varnost (zaupnost, celovitost, razpoložljivost) z ustreznim šifriranjem klicev ter postavitvijo rešitve glede na zahteve ISO 27001 standarda.

Hišna centrala (PBX), video konference in mnogo več…

 

 

PBX in mnogo več po dostopni ceni

3CX vključuje zmogljivo telefonsko centralo (PBX), ki vam jo prilagodimo vaših željam in potrebam. Naučimo vas načinov vpogledov in upravljanja klicev.  Številni načini grafičnih vmesnikov zadovoljijo potrebe najzahtevnejših poslovnih uporabnikov (aplikacije, spletni vmesnik).

  • Brez licenc na uporabnike (licenca glede na število hkratnih povezav)
  • Združite na tisoče linij in uporabnikov brez dodatne strojne opreme
  • Poenoteno komuniciranje brez skritih stroškov

Zmogljiva telefonska centrala

Običajni PBX-i  ali druge tako imenovane »črne škatle« imajo kompleksne nastavitve ter visoko ceno Vsaka razširitev vas dodatno udari po denarnici, prav tako nadgradnja in vzdrževanje strojne opreme. Z 3CX-om se izognite skritim stroškom in dragim nadgradnjam!

  • Funkcija »povleci in spusti« za hitrejše sporočanje
  • Idealno za klicne centre in centre za podporo strankam – vključuje Wallboard in Q-Manager pogled
  • Z lahkoto spremljajte status sodelavcev
  • Recepcijski način omogoča enostavno upravljanje dohodnih klicev
  • Hotelski modul z vključenim PMS sistemom

Hotel PBX

Pro in Enterprise verziji ponujata integriran hotelski modul, brez dragih doplačil dobite dodatne funkcije prilagojene potrebam hotelom. Hotel PBX enostavno namestite na obstoječo strojno opremo. V primerjavi z ostalimi hotelskimi PBX-i je 3CX hotelski modul izredno ugoden in preprost za uporabo. Vaše osebje ne bo potrebovalo posebnega šolanja, saj je sistem uporabniku prijazen in enostaven.

  • Zmanjšajte stroške
  • Preprosto dodajajte in odstranjujte razširitve – brez uporabniških licenc
  • Združljiv z obstoječo strojno opremo in vezjem
  • »Plug`n`play« konfiguracija

Integracija 3CX Hotel PBX-a z PMS sistemi osebju omogoča upravljanje večine funkcij iz Hotel Management programske opreme. Med popularnejšimi PMS sistemi, ki delujejo z Hotel PBX so: Protel, roomMaster in Micros-Fidelio. Hotel PBX omogoča, da vedno veste kdo kliče. Namesto številke vam izpiše naziv stranke in s tem zagotavlja večje zadovoljstvo strank. Vaše osebje preko sistema dostopa do preprostega, a zmogljivega vmesnika.

Klicni center in podpora strankam

3CX ponuja napredne funkcije za klicne centre, ki osebju omogoča maksimalno učinkovitost in zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo. Višjo stopnjo učinkovitosti zaposlenih vam zagotavljata 3CX-ova integracija z CRM-jem ter uporaba nadzorne plošče. Vpogled v poročila in statistiko omogoča boljše razumevanje   delovnega procesa. Tradicionalni lastniški PBX-i z funkcijo klicnih centrov so običajno dragi in kompleksni. Z 3CX Pro vam omogočamo enostavno vodenje klicnega centra, z beleženjem klicev in statistike. Nikoli več ne zgrešite klica!

  • Integrirana nadzorna plošča
  • Podrobna poročila klicev
  • SLA statistika
  • »pokličemo kasneje« opcija, za stranke, ki ne morejo čakati na liniji

3CX programska oprema za klicne centre vam omogoča, da svojim strankam nudite kvalitetno storitev. Spremljajte povprečni čas čakanja, najdaljši čas čakanja ter krajše in daljše pogovore in v skladu s tem poskrbite za zadovoljstvo strank. Prav tako vam omogoča enostaven vpogled v učinkovizost agentov. Spremljajte odgovorjene klice, prekinjene klice, čakalni čas in več. Tako imate vedno nadzor nad klicnim centrom.  Lahko poslušae klice ter novim agentom pomagate kar med klici z funkcijo šepetanja.

Vrhunske spletne (video) konference za všo sejno sobo in vse naprave

3CXove integrirane konferenčne rešitve vam prihranijo ogromno denarja in časa, ki bi jih porabili za poslovna potovanja. Omogočajo vam gostovanje spletnih srečanj in sestankov (konferenc), »face to face« komunikacija kjerkoli se nahajate. Iz udobja vaše pisarne se udeležite se sestankov po celem svetu z uporabo inovativne tehnologije WebRTC technology 3CXovega WebMeetinga.

  • Konec dragih spletnih konferenčnih storitev
  • Vsi licencirani 3CX uporabniki uporabljajo brezplačno
  • Brez mesečne naročnine

Integrirane polno funkcioanlne spletne konference za vse

3CX uporablja revolucionarno WebRTC tehnologijo, ki omogoča video in glasovno komunikacijo preko spletnega brskalnika, brez dodatne programske opreme ali vtičnikov. Vključeno je tudi deljenje namizja, tekstovni klepet, asistenca uporabnikom, deljenje konferenčne table in izvajanje glasovanj.

  • Brez odjemalcev
  • Konferenca z enim klikom
  • Upravljanje in nadziranje pasovne širine
  • Glasovna in video komunikacija
  • Deljenje namizja, skupne table in sistemi glasovanja
  • tekstovni klepet v skupini udeležencev konference

Podjetjem različnih velikosti 3CX omogoča konferenčne klice kot napreden način sodelovanja in spletnega sestankovanja. Izognite se dragim mesečnim naročninam ali dragi strojni opremi, , izberite cenovno dostopen sistem 3CX. Omogočamo vam neomejeno število uporabnikov, kar pomeni, da si sodelavci ne bodo delili uporabniških računov, kar zagotavlja hitrejšo in bolj učinkovito komunikacijo. Mi vam bomo pripravili celovite rešitve za konference, vključno z naprednimi konferenčnimi kamerami in izobraževanjem.

  • Neomejeno število uporabnikov pri vseh paketov
  • Enkratno ali letno plačilo licenc
  • Brez mesečne naročnine
  • 25 sočasnih uporabnikov vključenih v samo licenco 3CX sistema
  • vključeno v ceno
  • tekstovni klepet
  • deljenje namizja
  • asistenca uporabnikom
  •  ni potrebnega dodatnega nakupa dragih licenc ali opreme
  • deljenje konferenčne table in izvajanje glasovanj
  • video in glasovna komunikacija preko spletnega brskalnika                                                                                                                  (ni potrebne inštalacije dodatnega programa)

Enostavna in poenotena komunikacija

Faxi in glasovna sporočila v vaš poštni predal

Dohodni faksi se pretvorijo v PDF datoteko in posredujejo uporabniku preko elektronske pošte, brez posebne programske opreme. Prav tako preko elektronke pošte prejemate glasovna sporočila pretvorjena v zvočno datoteko.

Spremljajte prisotnost/odsotnost sodelavcev

Prihranite čas in bodite vedno obveščeni o prisotnosti/odsotnosti sodelavcev, ne pošiljajte sporočil, nekomu, ki je odsoten. Preprosto prilagodite status in v miru dokončajte delo.

  • Deluje z vsemi 3CX odjemalci: Mac, Windowa, iOS & Android
  • Deluje preko spletnega brskalnika brez dodatnih namestitev

Instantno sporočanje / chat

Ohranite koncentracijo sodelavcev in jim dajte možnost, da se odzovejo, takoj ko zaključijo s trenutnim opravilom. Vse v vašem zaprtem in varnem okolju.

Prednosti rešitve poenotenega komuniciranja v primerjave s standardnimi PBX rešitvami (IP centreks ali klasična IP hišna centrala)

  • Enostavna in poenotena komunikacija
  • Spremljajte prisotnost/odsotnost sodelavcev – prihranite čas in bodite vedno obveščeni o prisotnosti/odsotnosti sodelavcev, ne pošiljajte sporočil, nekomu, ki je odsoten. Preprosto prilagodite status in v miru dokončajte delo
  • Instantno sporočanje / chat – ohranite koncentracijo sodelavcev in jim dajte možnost, da se odzovejo, takoj ko zaključijo s trenutnim opravilom
  • Uporabljajte »stacionalni telefon« kjerkoli se nahajate – uporabite pametni telefon, tablico, računalnik ali pa telefon, kjerkoli se nahajate.
  • Z vgrajeno Softphone programsko opremo sprejemajte klice, kličete ali pa v CTI načinom upravljajte vaš namizni telefon – Android/IOS odjemalci, spletni odjemalci (brez inštalacije programja na računalnik), programski odjemalci za Windows/MAC
  • Vrhunske spletne (video) konference za vašo sejno sobo in vse naprave
  • Vključeno v ceno – ni potrebnega dodatnega nakupa dragih licenc ali opreme
  • video in glasovna komunikacija preko spletnega brskalnika (ni potrebne inštalacije dodatnega programja)
  • deljenje namizja
  • tekstovni klepet
  • asistenca uporabnikom
  • deljenje konferenčne table in izvajanje glasovanj
  • Kličite iz CRM-ja, bodite povezani z Office 365, Google, Outlook-om
  • Kličite direktno iz CRM sistema – dohodni klici se glede na ID klicatelja povežejo z strankami in vpišejo v CRM sistem. Vsi dohodni klici so natančno zabeleženi v CRM sistemu, vpogled v trajanje klicev vam omogoča dragocen vpogled v statistiko agentov in strank
  • ID klicatelja avtomatično pretvorjen v ime stranke
  • Združeno uporabljajte Office 365 in Google oblačne rešitve ter kontakte iz vašega imenika
  • Izboljšajte vaše procese z naprednimi funkcionalnostmi: napredne spletne konference, klicni center, recepcijski modul
  • Informacijska varnost
  • interni klici ne »zapuščajo« vaše infrastrukture (omrežje, strežniki) in z lastnimi varnostnimi rešitvami zavarujete klice (zaupnost)
  • Naša implementacija vključuje nujne in potrebne kontrole informacijske varnosti (zaupnost, celovitost, razpoložljivost) in z ustreznim šifriranjem klicev ter samo postavitvijo rešitve (glede na zahteve ISO 27001 standarda) zaščiti vaše informacije.
  • Napredni uporabniki si lahko več o varnosti preberejo tukaj
  • Dvignite raven komuniciranja s 3CX in prihranite
  • Ni več potrebe po nakupu dragih IP telefonov – uporabite obstoječe naprave kot so računalniki, telefoni, tablice
  • Nižje naročnine operaterjev telefonije – najamete le govorne kanale (hkratno število kličočih), katerih cene so občutno nižje pri vseh operaterjih
  • Prihranki iz naslova mobilnosti in produktivnosti – verjetno največji prihranki, merljivi kmalu po implementaciji
  • Enostavna zamenjava operaterja (prilagajanje trgu) – ostane celotna infrastruktura, prenese se le številke in operater priključi druge govorne kanale.

Pisarna brez meja

3CX-ovi Android in iOS odjemalci se neprestano preizkušajo in nadgrajujejo ter postavljajo standarde mobilnim VoIP odjemalcem. Z vgrajenimi tehničnimi rešitvami se izognite težavam s požarnim zidom ter zanesljivo kličite preko 3G/4G ali WiFi-ja.

3CX Android in iOS odjemalci podpirajo PUSH tehnologijo, kar vam omogoča, da nastavite telefon v stanje pripravljenosti in tako varčujete z baterijo Vaš klic ali tekstovno sporočilo bo samodejno zbudilo telefon.

  • Najbolj napredni in zanesljivi Android in iOS odjemalci na tržišču
  • Brez dodatnih licenčnih stroškov za mobilne programske odjemalce (softphone)
  • Varčujte z baterijo s »PUSH« obvestili
  • Vgrajene tehnične rešitve odpravljajo oddaljene težave s požarnim zidom

Uporabljajte »stacionalni telefon« kjerkoli se nahajate

Z 3CX VoIP odjemalci za Android in iOS lahko svoj »stacionarni telefon« uporabljate kjerkoli. Uporabite pametni telefon, tablico, računalnik ali telefon kjerkoli se nahajate.

 

3CX vam omogoča uporabo enotne telefonske številke, kar pomeni, da lahko vaša osebna številka ostane skrita. Sami si izberite svoj status, naj vaši sodelavci vejo, kdaj ste dosegljivi, zasedeni ali odsotni.

  • Brezplačno kličite in sprejemajte klice na vašem mobilniku
  • Nastavite si status dosegljivosti/nedosegljivosti
  • Možnost koncepta enotne številke
  • Vpogled v stanje prisotnosti/odsotnosti sodelavcev
  • Enostavna konfiguracija programskih odjemalcev na daljavo
  • Preproste nastavitve konferenčnih klicev
  • Popolnoma integriran in uporabniku prijazen sistem poenotenega komunicijanja
  • Istočasna uporablja večih odjemalcev (IP telefon, programski telefon na računalniku, mobilni odjemalec na pametnem telefonu)

Z vgrajeno Softphone programsko opremo sprejemajte klice in kličete!

Z 3CX Softphones programsko opremo lahko iz vašega namizja sprejemate in opravljate klice preko »stacionarnega« telefona, tudi, ko niste v pisarni. Z uporabo slušalk in 3CX odjemalca lahko v vaši pisarni popolnoma nadomestite stacionarni telefon. Uporabite lahko odjemalec na računalniku, mobilnem telefonu, tablici ali kar spletni vmesnik preko domačega računalnika.

 

  • Z vašim IP telefonom z CTI načinom opravljajte klice iz vašega namizja
  • Brez dodatnih licenčnih stroškov za komiciranje preko programskega telefona (softphone)
  • Enostavno upravljanje in uporaba
  • Brezplačno kličite od koderkoli. Potrebujete le internetno povezavo

Uporabite klasične IP telefone

V sistem poenotenega komuniciranja lahko seveda na enostaven način vklopite tudi večino standardnih IP telefonov, tako da imete možnost komunikacije preko IP telefona, pametnega telefona, tablice in/ali računalnika. Vendar vam iz izkušenj sporočamo, da klasičnih stacionarnih IP telefonov ne boste več dolgo uporabljali, saj je izkušnja s programskim veliko boljša.

Kličite iz CRM-ja, bodite povezani z Office 365, Google, Outlook-om,…

Kličite direktno iz CRM sistema. Dohodni klici se glede na ID klicatelja povežejo z strankami in vpišejo v CRM sistem. Vsi dohodni klici so natančno zabeleženi v CRM sistemu, vpogled v trajanje klicev vam omogoča dragocen vpogled v statistiko agentov in strank.

  • Združeno uporabljajte Office 365 in Google oblačne rešitve ter kontakte iz vašega imenika
  • Kličite direktno iz CRM sistema
  • ID klicatelja avtomatično pretvorjen v ime stranke
  • Podrobna poročila o aktivnostih agentov in strank, brez ročnega beleženja klicev.
  • Izboljšajte vaše procese z naprednimi funkcionalnostmi: napredne spletne konference, klicni center, recepcijski modul.

Poleg uporabniku prijazne izkušnje, bogatega nabora funkcij in enostavne uporabe, integracije z 3CX-a z Office 365, CRM in ostalimi podpornimi sistemi, 3CX spletnimi konferencami, 3CX sistem poenotenega komuniciranja v prvi vrsti pripomore k večji produktivnosti zaposlenih. Uporabniki se kjerkoli enostavno pridružijo raznovrstni komunikaciji, kar optimizira delo tako v povezavi s sodelavci kot partnerji.

  • Spletne konference brez dodatnih namestitev ali vtičnikov
  • Oddaljena pomoč za hitro in enostavno reševanje težav
  • Možnost predhodnega nalaganja PowerPoint in PDF datotek
  • Orodje za izvajanje anket za boljše razumevanje tržišča
  • Deljenje table na konferenci
  • Skupno tekstovno sporočanje na konferenci
  • Deljenje namizja organizatorja

3CX sistem, ki so ga leta 2005 ustvarili nagrajeni razvijalci programske opreme PBX,  si je že utrdil pozicijo med vodilnimi tehnologijami na tržišču. Deluje z vsemi večjimi operativnimi sistemi in ponuja popolno združeno telekomunikacijsko rešitev.

Vaša enotna komunikacijska platforma:

          Programska oprema PBX

          Več platform: Windows, Mac, IOS, Android

          Zmanjšajte stroške telefonije

          Povečajte mobilnost in produktivnost

          Odprt standard SIP in WebRTC

          Veliko podjetij že  izkoriščajo potencial enotne platforme, izkorišča mobilnost, funkcionalnost in enostavnost

  • sistem poenotenega kominiciranja, ki je ustvarjen kot programska oprema odprtih standardov, IP PBX.
  • Vključuje WebRTC Gateway, ki omogoča »ClickToCall«.
  • sistem, ki vključuje integracijo softphone opreme za Android, iOS, Windows in Mac.
  • integrirane spletne konference brez odjemalcev.
  • Nizka cena licenc (neomejeno število uporabnikov)

Informacijska varnost

– interni klici ne »zapuščajo« vaše infrastrukture (omrežje, strežniki) in z lastnimi varnostnimi rešitvami zavarujete klice (zaupnost)
– naša implementacija vključuje nujne in potrebne kontrole informacijske varnosti (zaupnost, celovitost, razpoložljivost) in z ustreznim šifriranjem klicev ter samo postavitvijo rešitve (glede na zahteve ISO 27001 standarda) zaščiti vaše informacije.

– vključeni varnostnih mehanizmi: IP blacklisting, SRTP šifriranje, orodje za avtomatsko detekcijo SIP napadov, centralna registracija telefonov preko HTTPS protokola, SSL povezljivost
– podpora 802.1x standarda

In zakaj poenoteno komuniciranje? In zakaj 3CX?

Sistem lahko deluje na vašem obstoječem strežniku in se poveže s katerimkoli SIP IP telefonom ali iOS oz. Android napravo. Medtem, ko običajni PBX sistemi zahtevajo dodatne strojne in programske module ter s tem povezano  vzdrževanje (dodatne funkcionalnosti), jih 3CX ponuja sam. Integriramo ga lahko  z priljubljenimi CRM sistemi kot na primer SalesForce, Google contacts, Microsoft Dynamics, Office 365 in drugimi. 3CX ponuja edinstveno opcijo »PUSH« tehnologije, ki lahko telefon zbudi ob novem VoIP klicu.

 Android in iOS naprave se zbudijo iz stanja spanja ob prejetem klicu ali sporočilu, kar vam omogoča varčevanje z baterijo, medtem, ko ostanete dosegljivi strankam in poslovnim partnerjem. 3CX nudi preproste integrirane video in napredne spletne konference, tako da lahko sestanke in srečanja izvajate oddaljeno, brez vrtoglavih stroškov. Video ali spletno konferenco zaženete le z nekaj kliki, posamezniki pa se vam lahko pridružijo preko  napredne WebRTC tehnologije.

Iz leta v leto več kot 40 % rast in že več kot 100.000 zadovoljnih strank po svetu. Beležimo 40% letno rast.

Hišna centrala (PBX), video konference in mnogo več…

• Pri IP Centreksu se plačujejo naročnine za vsak posamezni telefon, pri lastni centrali le za hkratne govorne kanale
• IP centreks vsebuje le nekaj osnovnih IP funkcionalnosti, lastna IP PBX centrala ima poleg osnovnih VOIP funkcionalnosti na volje ogromno naprednih funkcionalnosti: tarifirka, voicemail, snemanje pogovorov, IVR čakalna vrsta, odzivniki, povezava s CRM,…
• Za delovanje telefonije preko IP PBX lastne centrale ni nujno potrebna širokopasovna internetna povezava – potrebna le pasovna širina za zagotovitev potrebnih govornih kanalov oziroma potrebnih hkratnih klicev. Pri IP cenktreksu vsak telefon zaseda eden govorni kanal in s tem je potreba po večji pasovni širini seveda logična.
• Uvajanje uporabnikov – od proizvajalca in implementatorja IP hišne centrale pridobite navodila za uporabo z glavnimi funkcionalnostmi, možno tudi uvajanje uporabnikov.

• Administrator telefonskega servisa ima na IP hišni centrali na voljo vmesnik za administracijo vseh klicnih nastavitev, vsak uporabnik ima svoj vmesnik za svojo številko – preusmeritve, voicemail, dosegljivost, posredovanje obvestil na email – večina nastavitev lahko upravlja tudi preko telefona. Pri IP centreksu so funkcije upravljanja in nadzora omejene.
• Možnost redundantne internetne povezave za izboljšanje zanesljivosti delovanja
• Enostaven prehod na drugega ponudnika, saj na lastno hišno centralo le povežete govorne kanale drugega operaterja.
• Varnost: interni klici ne »zapuščajo« vaše infrastrukture (omrežje, strežniki) in z lastnimi varnostnimi rešitvami zavarujete klice (zaupnost)
• Naše rešitve poenotenega komuniciranja poskrbijo za informacijsko varnost (zaupnost, celovitost, razpoložljivost) z ustreznim šifriranjem klicev ter postavitvijo rešitve glede na zahteve ISO 27001 standarda.

    V čem se mi razlikujemo od drugih?

  • Imamo več 10 letne izkušnje iz postavitve korporativnih informacijskih sistemov (infrastruktura – omrežje, strežniško okolje (Microsoft, Unix), aplikativne rešitve, IP telefonija – Asterisk, Skype for Business)
  • Imamo ustrezne kompetence (znanja, izkušnje, certifikate) na celotnem področju informacijskih tehnologij, ki so potrebne za implementacijo sistema poenotenega komuniciranja (3CX, Skype for Business)
  • Smo certificirani strokovnjaki na področju informacijske varnosti (ISO 27001, GDPR, GxP) in naše rešitve so implementirane, upravljane in vzdrževane po zahtevah strandardov s področja informacijske varnosti